9. feb. 2017

Frisørbesøk

Ble sen kveldsblogging igjen, gitt... 

Har jo egentlig lenge hatt lyst å gjøre noe nytt med håret, egentlig en helt ny frisyre, men jeg våger ikke. Er jo egentlig glad i å ha langt hår, men nå var jeg så lei av de tørre og slitte tuppene, så fikk heller bare klipt dem vekk så håret er blitt mye kortere. 

Er jo faktisk en uke siden jeg var hos frisøren, men har vært treg med å få tatt noen bilder. 

Frisyren er jo for det meste det samme, bare kortere, og ny farge. Skulle egentlig ha lilla, så frisøren brukte en lilla farge, men den ble brun med lillaskjær. Når jeg ser på bilder av det håret jeg hadde, så kan jeg ikke legge skjul på at jeg igrunn savner det litt, men det kommer alltids tilbake etterhvert. Er jo ganske fornøyd med lengden jeg har nå, til tross for det. Håret kjennes mye friskere ut og det er helt herlig. 

Før


Har jo forsåvidt klipt meg selv en gang etter dette, men da ble det mer godt oppklipt enn noe annet, og tuppene ble ganske tynne, men omtrent like lang. 

Her er resultatet fra frisørbesøket, med krøller og slett hår.





2 kommentarer:

  1. Synes du kler den lengden godt ^^ Ser fyldigere ut med en gang og sikkert også deilig å bli kvitt slitte tuppa, æ treng det og xD
    Synes og at den mørkere fargen e fin på dæ ^^

    SvarSlett