28. mai 2016

Gatebil 2016: Bilder og film

God kveld!

Føler jeg har vært på reisefot nesten uten stopp i 3 uker. 1 Mai reiste jeg nordover, dagen etter vi kom hjem derfra var vi på overnattingsbesøk fredag til lørdag. Samme lørdagskvelden reiste vi mot Toten, og helgen etterpå var det tid for Gatebil!

Vi kom hjem fra Gatebil sent søndag kveld, og nå har jeg omsider fått ordna litt bilder og en film fra det hele. Har igrunn ikke så veldig mye å si om selve opplevelsen, men det ER en opplevelse man burde få med seg minst èn gang i livet :) En ting som skilte seg ut fra i fjor var at det ble spilt konserter.. Er usikker på om det var det i fjor, men jeg fikk det i alle fall ikke med meg! På fredag var det altså Plumbo som spilte, og lørdag var det Katastrofe. Videre lar jeg bare filmen og bildene tale for seg selv. Bildene er lagt ut i tilfeldig rekkefølge.


Denne karen var en vi traff som var naboen vår på campingen - fra Harstad! Staselig!



Et par bilder fra da Plumbo spilte! 









Også noen bilder fra da Katastrofe spilte!








Filmen ble ganske lang denne gang, men håper den er litt interessant å se! Er i alle fall en del utav konsertene i den, så er nok det som opptar mye av tiden. 

2 kommentarer:

  1. Synes videoen fra i fjor va gøyere å se på, så kan tenke mæ det va bedre da. :p Syns ikke de billøpan e noe gøy å se på, pluss konserta syns æ ikke e så gøy å se klipp av om æ ikke har vært der sjøl. Ble litt for mye konsertklipp. Likte konsertklippan fra Plumbo, men det e fordi æ like en del av sangan som ble spilt. De klippan æ likte best va egentlig alle de andre tulleklippan, der dåkker tulla, snakka osvosv. Det va litt mer underholdanes for min del. :) Så iallefall ut som et ganske gøy opphold, og at dåkker koste dåkker :D får vel bli med en eller anna gang x)

    Av bildan likte æ nr 11, også likte æ konsertbildan fra da Katastrofe spilte ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kan tenke meg det at konsertklippene ikke var så interessant å se på sånnsett, men var en del jeg hadde lyst å med, litt for min egen del og da :P Istede for å ha masse klipp liggende er det bedre å sette alt det jeg vil ha i en film liksom :P

      Haha, syns jeg så litt rar ut på nr 11, jeg, men tok det med fordi det var ikke så mange bilder av meg ellers som så ok ut xD
      Ja, var lettere å ta gode bilder mens Katastrofe spilte fordi de hadde et sånn gulv å gå på lenger ut, men det hadde de ikke mens Plumbo spilte, så lille meg så ikke stort da xD Satt på skuldra til Patrik en gang så jeg fikk tatt noen bilder, men en vakt kom å stoppa oss xD

      Slett