6. des. 2015

Bursdagskake til svigermor

I dag skulle vi på besøk til moren og stefaren til Patrik, for å feire litt bursdag. I den anledning tok jeg meg friheten å lage ei bursdagskake til svigermor :) Det er jo veldig lenge siden jeg har laga en sånn her type marsipankake.. Har vel ikke gjort det siden min egen mammas bursdag for 1,5 år siden.. :S Det var i alle fall gøy å få anledningen igjen! Her er resultatet :)

Rosene er laget selv for hånd og resten er utstikkere. Detaljene i bladene har jeg dog ordnet selv :) Det første bildet er uten glitter, siden jeg hadde glemt å ha det på..  På bildene videre er det glitter på rosene.





1 kommentar:

  1. Åh, så fin den ble. Du e kjempeflink :D Syns det ser gøy ut, men har aldri prøvd å lage kake på den måten xD med ordentlig pynt osv. Vil gjøre det en dag, men syns det ser vanskelig ut :p
    Kjempefint med glitteret på :D og hjerta :D

    SvarSlett