20. mai 2015

Bilder og film: 17. Mai og biltur

Jeg kjenner meg veldig sliten for tiden, i alle fall de siste dagene. Har vært så mye på en gang den siste uken, og har såvidt rukket å komme hjem før man skal reise ut på tur igjen i morgen. Får liksom aldri hvile ordentlig.

Forrige torsdag reiste jeg og Viveka sammen med fly til Oslo. Jeg skulle ned for å pakke ut tinga mine fra rommet jeg hadde da jeg bodde hos min far, og skulle feire 17. Mai med familien. Viveka skulle hovedsakelig møte søsteren min, Connie siden de sees sjelden. Viveka ble deretter med til Toten til min mor og stefar for å feire 17. Mai.

Kjæresten min Patrik, kom kjørende til Oslo fredagen, og pakka alle sakene inn i bilen. Lørdagen tok vi (jeg, Patrik og Viveka) en handletur til Sverige, og deretter direkte til Toten og hadde en fin søndag med mat og kake i godt lag, og fyrverkerier på kvelden! Deretter var det rett opp mandag morgen og ut på veien igjen. Hadde forsåvidt en veldig fin kjøretur, med en god del stopp.. Sånn går det når man har to fotografer i bilen... :P

Bilen var forøvrig fullstappet. Bilen veide 2,3 tonn - 35 kg unna tillatt totalvekt. Morsomt... Regnet ut at bagasjen veide litt over 300 kg, mens personene i bilen tilsammen veide ca 190 kg. Funfact...

Ble mye skriving her nå... Anyways. Her er rett og slett et bildedryss fra 17. Mai- feiringen og bilturen hjem til Bergen, og en liten film fra det hele :)












Og et tulle- bilde til slutt, hvor Viveka sitter å knipser selfies med min bror, mens jeg holder på å klippe Patrik..



Fyrverkeriet






Syns fyrverkeriet (som er årlig på Raufoss) var utrolig bra i år, i forhold til hva jeg kan huske fra tidligere. Var der i fjor og (som jeg forøvrig enda har bilder fra som jeg aldri la ut), men syns ikke det var like bra da. 

Bilturen





















1 kommentar:

  1. Koselig tur og 17. mai :D Fine plassa vi stoppa på og tok bilda :D

    SvarSlett