17. apr. 2015

Pakke fra Nelly.com

God fredagskveld!

I dag har vært blå himmel og sol i hele dag, så vi bestemte oss for å dra en tur ut å grille. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra det senere i dag eller i morgen.

Men først og fremst... Fikk en pakke fra Nelly.com i dag. Veldig rask levering, bestilte den på tirsdag, og ble tydeligvis sendt på onsdag. Fant bare plutselig på at jeg ville inn å se hva som fantes der, siden jeg har hørt mye om den, så dette er første gang jeg har bestilt noe derfra.



Bestilte to artikler, en topp og en kjole. Med unntak av at kjolen var for trang over skuldrene, så var jeg førnøyd med produktene (utseendet og kvalitet). Skal derfor sende kjolen i retur i morgen og få en større størrelse.

Her er i alle fall bilder av toppen. Har lenge hatt lyst på topp med sånne vinger på!




Den var lengre enn hva den så ut på nettsiden deres, men regnet nesten med det siden jeg er så lita. Modellen som hadde den på bildene var rundt 170 cm, mens jeg er 155 cm, så.. Går alltids an å sy den litt opp, omså! 

2 kommentarer:

  1. Genseren va fin :D Synes den va fin i den lengden æ da :p
    Skulle gjerne sett kordan kjolen så ut på dæ, men antar du ikke tok bilde av det siden den va for trang? Dumt den va det iallefall, men dem har jo rask frakttid heldigvis ^^

    Høres koselig ut med grilling. Glede mæ til å gjøre det sjøl. Vi må gjøre det ilag en dag :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, for all del, den var fin i den lengden også :) Men kunne omså gjort den litt kortere foran, for jeg liker at de er korte foran og lang bak :P
      Men nei, tok ikke bilde av den. Legger ut når jeg får ny ^^ Blir å få den i løpet av neste uke da sikkert, hvis de bare mottar pakken raskt.

      Ja, tenkte kanskje du, jeg, Patrik og Johannes kunne grilla en gang :D

      Slett