11. jan. 2015

Negldesign: Galaxy

God kveld!

Viveka lagde jo galaxy- negler på seg selv her for ikke mange dagene siden, og da kom jeg på det at jeg hadde jo tenkt til å gjøre det selv for lenge siden, men har glemt det av. Bestemte meg derfor for å gjøre det i går.

Gjorde en ekstra liten ting på neglene denne gangen også, som jeg har hatt lyst til å prøve en stund.. :)

Er ganske fornøyd med resultatet.

Lagde en liten video i tillegg.






Denne negl- piercingen jeg har ordna har jeg som sagt hatt lyst å prøve en stund, men visste ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det uten riktig verktøy, og heller ikke om jeg hadde noe "anheng", som kunne passe. Fant noen små ting som jeg hadde liggende hos min far forrige uke, som jeg tenkte kunne passe. Deriblant denne månen, som passa perfekt til galaxy- designet :)

Jeg vet at det her har vært en liten trend tidligere, men det ble vel aldri noe særlig populært.. Kan jo være litt upraktisk å gå rundt med til tider, så det er jo forståelig.
Frode (stefaren min) brukte faktisk en liten drill, for å lage hull i neglen min.. Haha. Det var igrunn ganske skummelt, kunne jo gått skeis og fått drillen rett i fingeren istedet...

2 kommentarer:

  1. Så kult! :D Likte dennan veldig godt, tror dettan e favoritt negldesignet fra dæ no xD
    Det va jo mye bedre enn mitt, men mitt va jo egentlig veldig enkelt da. :p hadde jo bare blåfarge med noe anna glitterneglelakk over + hvite prikka som stjerne, det her så jo mer galaxyaktig ut med de forskjellige fargan og detaljan og sånt :p
    Bra jobba! :D
    Og likte vidoen også, va fine klipp med blurry til klart, for det e kult :D og passa bra inn å bruke den stjernelampa til det! Mi lampe har nesten slutta å virke, tror æ må bytte batteri.

    Og til slutt, den neglpiercingen va også stilig :D har egentlig aldri hørt om det før faktisk, har aldri sett folk bruke det eller hørt at det va en trend, men va jo stilig da :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :D Bra du likte den. Tenkte at det burde være litt mer farger om det skal gi en ordentlig galaxy- feeling, så :) Hvordan skal jeg overgå denne for å gi deg en ny favoritt? Haha xD

      Ja, lampa passa bra til det her. Tenkte på om jeg sku lage video eller ikke, men så kom jeg på at det hadde vært kult å kunne bruke lampa på et vis til den, og da var det avgjort xD selvfølgelig så glemte jeg å filme med den lampa da, så måtte ta opp kamera og gjøre det og :P Men ja, funker dårlig med dårlig batteri xD

      Jeg har sett litt av det før, men veldig lite.. Men hadde i alle fall lyst å prøve ^^ Må jo ha lange negler til det da, men hadde vært kult om du prøvde en gang og :D

      Slett