20. jan. 2014

Video: Dresslily.com - review: POSITIVE

God dag!

Det er jo veldig sjelden - nærmere aldri - at jeg skriver omtaler eller lager videoer om det. Denne gangen har jeg gjort det, fordi jeg synes det er ganske viktig i og med at finnes mange av disse ute på nettet, som kan vise seg å være svindel...

Har faktisk snakket på engelsk i denne videoen - som jeg aldri har gjort før, men jeg håper og tror det er forståelig for det! Grunnen til at jeg snakker engelsk er fordi den skal kunne spre's utenlands også, siden denne nettsiden når rundt hele kloden.

I denne videoen snakker jeg hovedsakelig om Dresslily.com, men det er også andre lignende man burde passe seg for: Dressvenus.com, Sammydress.com og DHgate.com.

Jeg har bare handlet fra Dresslily, og hadde en positiv opplevelse med dem, til tross for at jeg fant masse negative tilbakemeldinger fra kunder på Facebook- siden deres.

Uansett - ta en titt på videoen! :) Håper den er hjelpsom!



Grunnen til at jeg handlet på Dresslily, var fordi jeg fant en helt utrolig vakker kåpe, som jeg falt pladask for. Bare MÅTTE ha den! :) Her er noen bilder...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar