2. jan. 2014

Jul og nyttårsaften 2013

Da var vi inne i et nytt år, og jeg håper virkelig at dette året blir bedre enn i fjor.. Dvs, jeg hadde det igrunn veldig, veldig fint hele året utenom de siste 3 månedene.. Jeg har på en måte satt meg noen nyttårsforsett, men jeg (sikkert som de fleste andre) er håpløs til å holde de. Selvom jeg har motivasjoner til å holde de, så blir det oftest til at jeg ikke gjør det likevel... Uansett - her er et bildedryss + en liten film fra julaften og nyttårsaften!

Julaften




Haha, bare tull..


Folk er ikke særlig oppmerksomme under middagsbordet.. Er jo forståelig.. 



Slipset som pappa har på, fikk han hos meg i julegave, som jeg har sydd selv, til og med laget mønsteret til det selv. Mer detaljerte bilder kommer :)

Lille julaften var det mye baking, deriblant laget jeg en marsipankake med juletema... Ble ganske fornøyd med den.

Connie sin fine hylle, med en liten del av Tromsø :)



Nyttårsaften

Bakte også en kake til nyttårsaften.. Vel - prøvde i alle fall. Ideen kom da Ole nevnte en 3- etasjes bryllupskake, så sa jeg "hvorfor ikke en 3- etasjes nyttårskake"? Vel, ideen var jo god, men jeg feila ganske mye følte jeg. Fargene ble ikke slik jeg så for meg, og det ser jo mer ut som temaet er sånn Disney's "Den lille havfruen"- opplegg, enn noe annet.. :P De to delene på toppen er av sjokolade og de to nederste er sukkerbunn med jordbærkrem. Var egentlig meningen jeg og Ole skulle ordne kaken sammen, men det oppstod komplikasjoner. 

Ble veldig lite bilder på nyttårsaften generelt. Dette er tredje år på rad at jeg prøver å få tatt noen fyrverkeri- bilder, men var bare første året jeg prøvde, at jeg fikk noen gode, for det året var jeg i Tromsø hvor det er mye mer liv inn det er de andre plassene jeg har pleid å være. Her hvor jeg er nå er det så utrolig lite fyrverkeri å se, og dårlig sikt. Stortsett det man såvidt kan skimte er bak trærne... Utenom det så er det noen få fra naboene, og i år hadde vi visst bare ett batteri selv. Ingen sa i fra da de skulle fyre den, så fikk bare ett dårlig bilde av det...

Det øverste bildet er fra batteriet vårt, og det nederste er fra naboen..


Utenom det så var dette det beste jeg fikk..


For å se fyrverkeri- bildene jeg tok i 2011/2012 kan du klikke på det siste bildet. 


Til slutt en liten film.. puttet inn et lite klipp av outfitet mitt fra nyttårsaften der i slutten av filmen, siden jeg ikke fikk noen ordentlig bilder av meg selv hvor man får med hele meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar