6. jan. 2014

Aktivitetsdager for The Hobbit 2: Dag 4-6

Etter mye om og men, så kommer endelig resten av bildene fra aktivitetsdagene for The Hobbit: The Desolation of Smaug. Disse bildene er fra dag 4-6 (ikke i rekkefølge)

Under premiere- uken hadde bokhandleren en bod der med diverse saker og ting og replica's. Siste dagen på kinoen kjøpte jeg denne replica'n :)

Flettet masse alve-hår, hver eneste dag. Prøvde å gjøre litt forskjellige ting hver dag på hver og en av dem, men det hendte det ble ganske likt iblant.

Dette var fra nest siste dag (dag 5), en dag jeg ikke gadd å kle meg ut.. Den dagen var jeg bare sminkør/stylist og fotograf. Men jeg ble kald, så lånte den varme kappa til Hallvard for å holde varmen.


Den siste dagen kledde jeg meg ut og gjorde noe litt annerledes. Istedefor å bruke headpiecen, så sminket jeg opp noe som skulle ligne et diadem. Synes det var ganske kult.

Jeg skrev ikke det i forrige post ang. Hobbiten, men av kostymet mitt har jeg sydd kappa og den grønne overdelen (som tydeligvis kalles en tabard) selv. Hadde ikke noe mønster til noen av dem, så jeg tegnet opp et mønster til tabarden selv. Har brukt et mørkeblått rutete stoff inni begge deler som for, så jeg kan egentlig snu dem og bruke dem andre veien om jeg vil. Kappa ville nok ikke turned out so well, uten Hallvard's hjelp, siden han har jobbet med kapper før, så takk for det! Uansett, veldig fornøyd.




Her kan du se bilder fra dag 1-3.
Også et par linker til fjorårets arrangement om du er interessert: Del 1 og Del 2.

Som sist så kan du fortsatt gå inn på Aurora Kino Fokus sin facebook- side å se bilder av publikum sammen med alvene våre og Gandalf. Kanskje du eller noen du kjenner ligger der avbildet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar