16. nov. 2013

Tilda- Ballerina dukke

Hei!

Tenkte bare jeg skulle vise en dukke jeg har sydd ganske nylig. Sydde den vel en gang mellom September-Oktober. De fleste har vel hørt om og sett slike Tilda- dukker? Jeg fikk et kit til en Tilda- dukke jeg kunne sy i fjor jul, men jeg likte den ikke så jeg sydde den aldri. Har generelt aldri likt de dukkene der. Samme jul så sa jeg; "Hvis jeg noen gang skulle lagd en sånn dukke, så skulle hun vært en ballerina".. I September fikk jeg se i en bok med slike Tilda- dukker, og der var det oppskrift på en Ballerina.

Da jeg endelig fant det for godt, så begynte jeg å sy den med noe av det stoffet jeg fikk i det kitet, og her er resultatet mitt! (Jeg har ikke fulgt oppskriften fra punkt til prikke...)


Er ganske fornøyd med den :)
Skal sy flere slike etterhvert. Har såvidt begynt på en til, men har ikke hatt så mye tid til den.

Her er forresten den boka jeg bruke:



Hva syns du?

- Jaqalynn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar