22. okt. 2013

Underwater photoshoot

Nå legger jeg endelig ut bilder fra en photoshoot jeg hadde med Viveka for over 2 måneder siden. Har jo lenge hatt et ønske om å ta undervannsbilder, så jeg kjøpte meg en slags undervanns- pose til kamera mitt på ebay, en sånn billigvariant, så det var jo veldig usikkert at den ville fungere... Og vi fant jo fort ut at den fungerte heller dårlig, vertfall til speilreflekskamera, som den var ment til.

Badevaktene der vi var var veldig hjelpsomme, så de sendte oss hver for oss nedenunder så vi kunne ta bilder av hverandre gjennom vinduene istedefor, så den gikk jo greit likevel.

Viveka er ikke vant til å være så mye i vann, så hun ville være på grunda hvor hun kunne stå mens jeg tok bilder av henne, så jeg synes ikke de bildene ble sånn kjempebra, men ble jo likevel noe.

Alle bildene har jeg redigert.




Mens hun tok bilder av meg var jeg ute på djupet, for man har mye mer frihet til å gjøre kule ting der.


På det siste bildet kan det se ut som jeg hopper ut i vannet, men jeg ligger egentlig opp ned i vannet der (bildet er snudd).

Her kommer noen små collager med noen litt fler bilder fra denne shooten. Bilder jeg likte litt, men ikke nok til å redigere.



Her er også en liten film i fra denne dagen. Det ble faktisk filmet med et kompaktkamera oppi den posen.. Synes det er underlig at det fungerte...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar