4. sep. 2013

Sjokolade-tvilling-kake med marsipan!

Her er et par kaker jeg har lagd i det siste. Siden Ole ønsket jeg skulle bake kake til han, så bakte jeg en dedikert til Connie og Ole. Derfor ble det en tvillingkake. Jeg prøvde å overtale dem til å si at jeg kunne bake kake til dåpen til tvillingene. Haha.. Connie mente at jeg i alle fall kunne lage kaken, men at pynten ville hun enten bestille deler av så jeg kunne feste på, eller så måtte hun sende meg på kakedekorasjons-kurs først, så jeg får litt opplæring og trening først. Hun ville at kaken skulle være minst like fin som Nathaniel sin (som ble baket av ei profesjonell ei):

Jeg trenger nok en goooood del trening for å få til det der altså! :P


Uansett, her er tvillingkaken jeg bakte. Babyene ble jo ikke sånn kjempevakre akkurat...


Dette ble en sjokoladekake (som forresten var veldig god dagen etterpå, syns alle sammen), med marsipantrekk. Marsipanen fikk litt sjokoladekrem på seg før jeg lagde babyene, derfor har de noen brune flekker her og der :P Puta lagde jeg for hånd.

En annen kake jeg lagde nå i helga var en bløtkake med multe/moltekrem (moltebær), og marsipantrekk så klart! Pyntet den ganske ryddig og enkelt denne gangen, men alle likte den veldig godt, så det er jo bra!




Holder på å lage en kake nå in this very moment. Den blir litt annerledes. Er spent på den, men vet jo ikke enda hvordan det blir. Det kommer bilder ! :)

Hva syns du?

- Jaqalynn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar