28. mars 2013

"One last drink" - Behind the scenes

God ettermiddag!

Jeg blogger ikke så mye for tiden, men jeg har litt å tenke på/styre med for tiden. Viktige ting som må taes tak i.. Om det faktisk blir noe ut av det jeg holder på med gjenstår å se.

Uansett, i går var jeg med som sminkør + litt assistent når det trengtes under en filminnspilling. Jeg valgte å ta litt behind the scenes- bilder, så her er litt i fra det!

Først en liten sminketest!





Dette var siste innspillingsdag av filmen "One last drink" av Unfrozen Pictures (klikk på linken for å sjekke ut facebook-siden), som jeg har blogget om tidligere her.


Well, moving on.. Jeg har laget en liten sminkelook på meg i dag, som blir lagt ut om litt.. Er jo en stund siden jeg har gjort noe sminkeprosjekt. I tillegg har jeg et par bilder som snart er ferdigredigert som også blir lagt ut veldig snart! 

Hva syns du?

- Lynn Helen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar