23. feb. 2013

Unfrozen Pictures productions

Jeg fikk lyst til å dele noen filmproduksjoner av Unfrozen Pictures. Laget av og med folk fra Tromsø, som sikkert mange kjenner til. Jeg har allerede fra Videregående hatt bekjentskap til Kristoffer Isaksen, og i nyligere tid blitt kjent med Hallvard Kongsli, som er med i alle disse filmene.

Først min personlige favoritt av de tre kortfilmene jeg kommer til å dele:

WAR GAMES




Deretter en litt nyere film:

POKE




Og en siste og litt lengre film, som ble lagt ut først i går, men er tydeligvis jobbet lenge med.

X2 / X SQUARED



I samme slengen deler jeg en trailer til en film som ikke er blitt ferdig. Hadde dog virkelig likt å se den ferdige filmen.

Olav Haraldsson - The true tale behind the legend



Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar