3. jan. 2013

Nyttårsaften

Da var vi faktisk inne i år 2013. Året har gått rimelig fort, selv om jeg har vært mindre produktiv enn hva jeg hadde ønsket. Tiden går jo fortest når man har det morsomt/bra. Den siste måneden har gått fort (utenom de to siste ukene), for da hadde jeg mye å gjøre/tenke på. Var ganske produktiv og aktiv i forhold hva jeg har verdt vandt til det siste året. Det har nylig skjedd noe med meg også, nye ting som jeg aldri har kjent før. Spennende, men litt skummelt. 

Anywhooo... Her er bilder fra nyttårs kvelden!


Prøvde å ta bilder av fyrverkerier også, men fikk bare maks 5 bilder, og ingen av dem var noe gode. Det var jo så lite fyrverkeri her. Fikk bare et bilde av de som vi sendte opp, men det ble jo ikke bra...


Min nyttårs-look;






Connie, meg og halvbroren vår på 5 år.

Haha, bare tull...


Connie, mamma og meg.


Jeg tenkte faktisk ikke på noe nyttårsforsett før kvelden før nyttårsaften, men så fant jeg ut at det er så mange ting jeg kan gjøre bedre. Både når det gjelder hobbyer, trening og meg selv som person. 

Hva er dine nyttårsforsett?

- Lynn Helen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar