20. des. 2012

A boys creation; The Hobbit nails

Jeg er tilbake i Oslo, denne gangen med et litt tyngre hjerte enn forrige gang. (Nei, nå tuller jeg.. forrige gang var det jo ikke tungt!) Mer om det senere.

I dag har jeg vært på en liten photoshoot, som jeg blir legge ut bilder av etterhvert. Fikk tatt noen bilder av meg forrige gang jeg var i Oslo også, som jeg faktisk har glemt å legge ut her (ligger dåg på facebook og deviantart).

I dag har jeg fått handlet deler av julegavene, men er ganske langt fra ferdig enda. Så mye å gjøre, så lite tid og gjøre det på... Jippi. Stressende juletider er ikke alltid greit for små jule-alver som meg.

Samme dagen jeg dro fikk jeg lakket neglene mine - av en gutt, forresten. Første gangen. Veldig spennende, og resultatet ble jo ikke dårlig det heller!

Inspirert av The Hobbit.



Hva syns du om neglene?
Er du ferdig med julehandel?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar