7. juni 2012

Glemt film?

Jeg er faktisk veldig overrasket, og sjokkert over meg selv.. At det faktisk er mulig. Jeg er ikke 100% sikker, men det ser ut som jeg faktisk har glemt å legge ut en film på bloggen jeg laget en gang.

Satt å bladde litt gjennom blogg-arkivet mitt, så fant jeg dette innlegget og litt under fant jeg dette. Og jeg kunne ikke finne selve filmen noe sted over det... Jeg skjønner ikke at jeg kan ha klart å glemme det.
Derfor tenkte jeg at jeg kunne jo legge den ut nå, selvom den nå er snart 2 år gammel...



Denne filmen er ikke så bra da, men men... alltid morsomt å se tilbake på gamle ting!

Om noen vet at jeg faktisk har lagt ut denne før så hadde jo det vært enda morsommere... :P

Har du sett den før?
Glemmer du sånne ting?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar