30. mars 2012

Dag 5 - 10 ønsker

Ok, 10 ønsker... Har jo masse ønsker, men noen av de er allerede nevnt i noen av de andre utfordrings- innleggene. Well, well...


1. Nye linser... Canon EF 50mm f/1.4 eller 35mm f/2.0.. Og en Macro-linse. (Bilder fra google)

2.Vil reise til Japan, Frankrike og et eller annet tropisk sted (+ mange fler, men det er det jeg kommer på i farta) (Bilder fra google)


3. Ende opp med en god jobb som jeg trives med, istede for en vanlig jobb alle kunne gjort uten å trenge noen spesielle talent for. (Fotograf, trener, grafisk designer, makeup artist e.l). 
Da dette bildet ble tatt hadde jeg en jobb jeg kunne tenkt meg å ha resten av livet.

4. Ha god intekt, ikke ha pengebekymringer og reise verden rundt som jeg vil, gjerne 1-2 ganger i måneden. 


5. Har et ønske om å bli en god danser/kunstløper, men det toget har nok allerede gått... (Connie 15 år, i rosa/blått og meg 13 år, i svart/gult. )



6. Har til og med et lite ønske om å faktisk kunne bo i Thailand eller en lignende plass. (Bildet fra google)

7.Vil lære mer om alle interessene mine. Fotografering, fotoredigering, film og filmredigering, sminking, dansing, kunstløp, tegning ++

8.Noen ganger ønsker jeg at jeg kunne reise tilbake i tid for enten å bare oppleve noe på nytt, eller forandre noe jeg har gjort. (Bildet fra google)

9.Treffe/se Johnny Depp, Keira Knightley eller en annen kjendis jeg liker godt. (Bilder fra google)

10. Hoppe i fallskjerm eller noe sånt, selvom jeg tror det kommer til å bli nervepirrende, og vanskelig. Bare stå på kanten og gjøre seg klar til å hoppe utfor...



- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar