25. mars 2012

Dag 3 - 10 ting du hater

Orket ikke gjøre denne i går, og hadde jo blogget litt allerede, så. Dess blir jeg antakelig ikke gjøre den hver dag, bare de gangene jeg ikke har noe særlig å blogge om. 
Så.. Dag 3. 


1. Edderkopper/småkryp. Det er en av grunnene til å mislike sommer og like vinter.



2. Føle meg undertrykt/nedtrykt/undervurdert/liten (mange ord for samme ting). Om en person snakker til meg som om jeg er dum og ikke har noe poeng i noe av det jeg sier, f.eks.



3. Diskutere/krangle med en person og ikke komme NOEN vei med noe jeg sier, fordi vedkommende er enten vrang eller for stolt til å ville forstå det. (Bilde er etter en skoleoppgave, som vi forøvrig fikk 6- på)



4. Det å ha mange ønsker, men ikke får noen av dem oppfylt. Ergo - Stå fast i livet.


5. Når man har lite penger, og alltid må være forsiktig med hva man kjøper.


6. Når jeg ikke blir helt fornøyd med noe jeg har jobbet lenge med.



7. Å ikke være kreativ! (Don't get me wrong, jeg liker å spille, men det er ikke kreativt)


8. Når jeg ikke er inspirert og har motivasjon til å gjøre noe som helst.


9. Det å ha angst for å snakke med mennesker jeg ikke kjenner, med mindre det er butikkansatte eller lignende. (Helt rart det der, forresten)


10. Det presset man har når man ikke blir enig med seg selv om et enten/eller- valg, som man må ta innen en viss tid.


Alle bildene er egne private!

Hva syns du?
LIKER du noen av disse tingene...?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar